Obligatoriskt fält
söndag 27 januari 2008
Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-hemavan
1 kommentar:
Anonym sa...
Va fint :)
28 januari 2008 kl. 06:01
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
anbo
Sweden
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2009
(1)
►
november
(1)
▼
2008
(22)
►
maj
(7)
►
mars
(4)
►
februari
(2)
▼
januari
(9)
Hade nästan erkänt Ina som kinamästare, but now im...
Morgonfoton från Tärna
Läskigt självporträtt
Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-h...
Crazy horse hjälm+nya gogglar
Collage
Skidhemmets frisörsalong
Nu vill vi ha jul igen?
Amores perros
1 kommentar:
Va fint :)
Skicka en kommentar