Obligatoriskt fält

onsdag 30 januari 2008

Hade nästan erkänt Ina som kinamästare, but now im back!!



Upplagd av anbo kl. 13:30 Inga kommentarer:

Morgonfoton från Tärna


Upplagd av anbo kl. 02:32 Inga kommentarer:

söndag 27 januari 2008

Läskigt självporträtt

Upplagd av anbo kl. 14:08 Inga kommentarer:

Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-hemavan

Upplagd av anbo kl. 11:03 1 kommentar:

lördag 26 januari 2008

Crazy horse hjälm+nya gogglar




Upplagd av anbo kl. 07:59 Inga kommentarer:

fredag 25 januari 2008

Collage




Upplagd av anbo kl. 10:53 2 kommentarer:

Skidhemmets frisörsalong

Upplagd av anbo kl. 10:18 Inga kommentarer:

Nu vill vi ha jul igen?


Upplagd av anbo kl. 10:08 1 kommentar:

Amores perros







Upplagd av anbo kl. 09:56 1 kommentar:
Senare inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Om mig

Mitt foto
anbo
Sweden
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2009 (1)
    • ►  november (1)
  • ▼  2008 (22)
    • ►  maj (7)
    • ►  mars (4)
    • ►  februari (2)
    • ▼  januari (9)
      • Hade nästan erkänt Ina som kinamästare, but now im...
      • Morgonfoton från Tärna
      • Läskigt självporträtt
      • Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-h...
      • Crazy horse hjälm+nya gogglar
      • Collage
      • Skidhemmets frisörsalong
      • Nu vill vi ha jul igen?
      • Amores perros