Obligatoriskt fält
onsdag 30 januari 2008
Hade nästan erkänt Ina som kinamästare, but now im back!!
Morgonfoton från Tärna
söndag 27 januari 2008
Läskigt självporträtt
Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-hemavan
lördag 26 januari 2008
Crazy horse hjälm+nya gogglar
fredag 25 januari 2008
Collage
Skidhemmets frisörsalong
Nu vill vi ha jul igen?
Amores perros
Senare inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Om mig
anbo
Sweden
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2009
(1)
►
november
(1)
▼
2008
(22)
►
maj
(7)
►
mars
(4)
►
februari
(2)
▼
januari
(9)
Hade nästan erkänt Ina som kinamästare, but now im...
Morgonfoton från Tärna
Läskigt självporträtt
Hittade denna bild i expressen på bussen tärnaby-h...
Crazy horse hjälm+nya gogglar
Collage
Skidhemmets frisörsalong
Nu vill vi ha jul igen?
Amores perros