Vilka fina collage. Har Du gjort dom själv? Den fina som jag fick i julklapp har jag satt upp i köket.Kramar från Mamma
ja det har jag!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Vilka fina collage. Har Du gjort dom själv? Den fina som jag fick i julklapp har jag satt upp i köket.
Kramar från Mamma
ja det har jag!
Skicka en kommentar